sobota, 28 listopada 2015

Prezent dla... córki - shadow box ze zdjęciem

Witajcie!


Dziś kolejny z prezentów dla moich córek - shadow box domek.
Jako bazy użyłam gotowego przecudnego domku od Finn.

Na początku zdjęłam tylną ściankę i docięłam na wymiar papierowe tło.


Potem przygotowałam kilka wycinanek z naszych papierów oraz inne dodatki.



Teraz najfajniejszy moment 
- układanie i przyklejanie poszczególnych elementów na gąbeczki 3d :)
Przestrzeń między nimi wypełniłam gazą.




Gotowe tło wmontowałam w boxa.



Na zakończenie w środku umieściłam zdjęcie, dokleiłam kilka dodatków na zewnątrz
i gotowe :)




3 komentarze:

  1. Czekam na pomysł na prezent dla syna gimnazjalisty i dla męża bez szczególnych hobby :) aaa takie zadanko domowe na weekend ;) co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślimy :) Może dla syna - kartka z kartką podarunkową do empiku coś w tym stylu: http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/2015/11/prezent-dla-nastolatka.html

      Usuń