sobota, 6 czerwca 2015

Album w LOFTach

Chyba LOFTy to moja najulubieńsza kolekcja ... 
Pierwszą rzeczą jaką chciałam zrobić gdy zobaczyłam te cudowne papierki to oczywiście 
był albumik i ledwo zrobiłam jeden, a już jest pomysł na kolejny :) 
Papiery są bardzo inspirujące ... mają niesamowite kolory :) 
Jest jeszcze jedna bardzo ważna sprawa ... 
Już dość długo pracuję z papierami UHK Gallery i zachwyca mnie to, 
że one wyglądają jeszcze lepiej w rzeczywistości niż na zdjęciach. 
Bywa niestety tak, że zachwycamy się czymś na ekranie monitora, a przy spotkaniu z realem jesteśmy rozczarowani ...
no to w tym przypadku tego nie będzie :) 










Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości

Pozdrawiam :) 


2 komentarze:

  1. Cudowny! Nie jestem w stanie sobie wyobrazić, że w rzeczywistości może wyglądać jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Co do albumu to mam nadzieję, że faktycznie w realu wygląda lepiej,
      ale tu konkretnie miałam na myśli papiery UHK Gallery, bo zawsze po zachwytach przed monitorem,
      w rzeczywistości mam drugi zachwyt i to nawet jeszcze większy.... :)
      Buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń