wtorek, 10 lutego 2015

cztery papiery i co dalej?

w najnowszej kolekcji 
znajdziemy cztery wyjątkowe papiery 
z foliowanym wzorem- tzw. ink resist




Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkościKliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkościKliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości



wzór widoczny pod światło


jak go wydobyć?
 przykładowe cztery sposoby:

tuszem kredowym - nanosimy bezpośrednio 
powstaje jednolity, matowy kolor


tuszem typu distress - nanosimy za pomocą gąbeczki
można cieniować i mieszać kolory


dowolnymi mgiełkami
trzeba tylko uważać , by nie przemoczyć papieru


farbkami akwarelowymi  - ecolinami
można uzyskać, niejednolite, "malarskie" tło


papier gotowy:


a z niego np. :

karteczki
- dobrze łączyć sposoby i tuszami typu distress przyciemniać papier w wybranych miejscach,
np. brzegi







jak widać możemy mieć papier
w jakim tylko chcemy kolorze

dobrej zabawy!



17 komentarzy:

  1. Przepiękne efekty, a ta ostatnia kartka w formacie DL - cudooooo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieziemskie kartki! I porady też swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie bardzo te foliowane wzory i ty cudenka z nich tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknoty! Jestem wielbicielką od dawna. Tylko taką utajnioną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka Dl- mistrzowska kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, o ekolinie nie wiedziałam! dzięki Ewa :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobny efekt uzyskałam stosując tusz Memento.
    Tutaj papier z kolekcji "Nadciąga zima": http://jelonkaa.blogspot.com/2015/01/517-perowa-rocznica.html
    Papier bardzo ładnie przyjął tusz, wyszło idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak jak Milena też nie wiedziałam, super kursik. Kocham UHaKi,
    bo one takie nieprzewidywalne są. Niby turkusy i brązy,
    a tu cała gama kolorów - istne szaleństwo po prostu :)
    Dzięki Kochana :) Piękne kartki, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne :-) ta w pionie moją faworytką :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne papiery dają wiele możliwości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka szaro - brzoskwiniowa skradła moje serce... super pomysły

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki i świetny pokaz możliwości :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki!!! Już dawno się nad tym ink resist zastanawiałam, o co chodzi... Znalazłam atrament do pióra i na skrawku spróbowałam nowych możliwości, teraz. Jeszcze więcej wiem :)

    OdpowiedzUsuń