piątek, 9 stycznia 2015

Podsumowanie 2014 Kobens- moje 3 i 5 :)

Witajcie kochani :) 
Dzisiaj moja kolej na podzielenie się z Wami ulubionymi pracami z papierów UHKowych, które zrobiłam  w 2014 roku.

Pierwsza z nich to zdecydowanie kartka z "Winter is coming" (a ta kolekcja to moja ulubienica)

Komplet komunijny z "Mushrooms"

Kolejna to kartka z kolekcji "Fruits of the Forest"

Dekoracje świąteczne z "Mushrooms"

oraz tag z "Winter is coming"


A bez czego nie mogę się obejść tworząc?
 
Od zawsze kocham tusze i mgiełki, szczególnie za efekty jakie można nimi osiągnąć (i pewnie dlatego UHKowe papiery do mediowania to moje ulubione ;) ). Nie potrafię nawet zliczyć ile sztuk liczy moja kolekcja, ale zapewne około setki :) Aplikator znacznie ułatwia pracę z tuszami, więc musiał się tu znaleźć. Sznurek pod każdą postacią to kolejna miłość. Najbardziej pasuje mi ten naturalny, ale kolorowym nie pogardzę ;)
 
Buziaki
 

4 komentarze: