wtorek, 6 stycznia 2015

mój roczek z UHK Gallery

Witam pierwszy raz w Nowym Roku i życzę Wam wszystkiego co najpiękniejsze,  samych cudownych chwil, aby radość z tego co robimy wciąż była taka sama, a wena nigdy nie opuszczała, ale najważniejsze to zdrowie Kochani więc tego życzę Wam najwięcej. 

Jak przystało na początek roku nadszedł czas na podsumowania :)
Rok 2014 był bardzo wyjątkowy, bo właśnie na początku ubiegłego roku dotarła do mnie informacja o tym, że zostałam przyjęta do UHaKowego DT jako gościnna projektantka. Później okazało się, że zostaję na dłużej, dlatego mogę dzisiaj zrobić to krótkie podsumowanie, czyli pokazać Wam 5 wyjątkowych dla mnie prac oraz 3 przedmioty bez których nie wyobrażam sobie swojej pracy.

Pierwszą pracą jest moja pierwsza inspiracja na blogu UHK Gallery ... 
mój album i dla mnie wyjątkowy najbardziej.











Trzy przedmioty bez których nie wyobrażam sobie swojej pracy ?
Ciężko było się zdecydować, bo trzy rzeczy dla scraperki to prawie nic, ale poza tymi najbardziej oczywistymi ja nie wyobrażam sobie pracy bez tuszu, sznurka i kosteczek 3D,
a jak mam być szczera to bez laptopa, dobrej kawy i muzyki w tle  też byłoby ciężko ;) 



Ściskam Was mocno i dziękuję za ten rok, za Wasze komentarze za dobre słowa :) 
Dzięki !!!!
No i dziewczynom oczywiście też dziękuję :) jesteście najlepszym zespołem w jakim przyszło mi pracować, dzięki Wam odkrywałam tereny do tej pory dla mnie nie znane :) 
 Uleńka !!! Dzięki za zaufanie i całą resztę również :)

Jeszcze się nie żegnam, więc do następnego wpisu :)
buziaki


5 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace, inspiracje i podsumowanie oddające wspaniale Twoją twórczość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace, fajnie było Cię Monia poznać, chociaż tylko wirtualnie niestety, dzięki temu, że byłyśmy razem w uhakowym DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i zachwycająco!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wpis i piękne podsumowanie - to był bardzo wartościowy czas :***

    OdpowiedzUsuń