poniedziałek, 5 maja 2014

PIECZARKOWY BOX

Moje ulubione papiery znów dostępne, a to mnie bardzo cieszy :)
Dzisiaj exploding box, w którym  połączyłam kilka kolekcji.
Mushrooms - Lycoperdon, Pastel - Pięć  oraz Winter is coming - Wieści z domu . Wykorzystałam też zwykły papier wizytówkowy do zrobienia tortu, ale Mushrooms - Agaricus  nadawałby się o niebo lepiej, tylko, że niestety skończył się i tak jak Wy z utęsknieniem czekałam na dostawę.  








Od dzisiaj podobno ma się pogoda poprawiać, dlatego pięknego dnia Wam życzę i do następnego ;)





7 komentarzy:

  1. Tez chce taki tylko z czekolady :) moze byc przed 60-ka

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW super box! I love the colours and delicate design! Hugs, craftinka xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Można prosić jakiś tutorial jak się robi taki tort?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne pudelko! I strasznie mi sie podoba slodka niespodzianka w srodku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za bardzo miłe komentarze :)
    Anonimowy ... podobno marzenia się spełniają.
    Zuzu channa myślę, że kursik będzie niedługo, więc zaglądaj koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautifull !!!!!
    I made one to, for Christmas :))
    http://karinshobby.blogspot.nl/2014/10/exploding-christmas-box.html
    Bye !!

    OdpowiedzUsuń