wtorek, 25 marca 2014

Wiosenne porządki

Dzień dobry!

Wiosenne porządki czas zacząć! Ja zaczęłam od własnego biurka - postanowiłam uporządkować leżące wszędzie pędzle, nożyczki, nożyki i inne niezbędne narzędzia. Wykorzystałam stare puszki po kawie i herbacie, i przygotowałam sobie proste pojemniki na biurkowe przybory.



Puszki okleiłam płótnem, a następnie koronkami i opaskami z papieru. Dodałam ręcznie robione kwiatki, kilka ozdób oraz napisy wycięte z papieru z kolekcji "My Dear Watson".

Różyczki zrobiłam sama z papierów z kolekcji "Pastel" i arkusza "Lycoperdon" z kolekcji "Mushrooms". Wszystkie wycięłam przy pomocy wykrojnika, zwinęłam, skleiłam, a następnie brzegi lekko pomalowałam farbami (złotą i perłową). To bardzo ekonomiczny sposób na kwiatki - z jednego arkusza można wyciąć nawet 12 różyczek!









Wykorzystane materiały:

kwiatki - kolekcja "Pastel" oraz "Mushrooms"
opaski na puszki - "Serwetka" z kolekcji "Herbata z malinami", "Holmes in love", "Mushrooms" oraz żółty "Pastel"
napisy - "My Dear Watson"
nożyczki - "Alibi" z kolekcji "My Dear Watson"
motyle - "Motyle brązowe"
badzik - "Firmowy badzik z latarenką"
listki - "Żwirek" z kolekcji "Babie lato"

Pozdrawiam!
Magda

14 komentarzy:

  1. wszystkie piękne i moje ukochane różyczki :))) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęka mi opadła do samej podłogi... to są _proste_ pojemniczki??? Są absolutnie eleganckie i stylowe, przepiękne! A kwiatki to już w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne ! Ja walcze z pudelkiem po butach jako skrzynka narzędziowa

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne "puszki" - stylizacja rewelacyjna, kwiatki pięknie dopasowane....ach- mega ozdobne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojemniczki są piękne!!! Musze takie mieć:) Na pewno moja córka będzie chciała takie cudne mieć na swoim biurku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Puszeczki" superaszcze ! Z jakiego korzystałaś wykrojnika do różyczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrojnik "szyszkowy" Tima Holtza, czyli Sizzix Tattered Pinceone Bigz Die.

      Usuń
  7. Swietne sa! Bardzo mi sie podobaja te koronkowe akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dekoracja biurka i śliczne różyczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające, jaki wspaniały pomysł z tym płótnem!

    OdpowiedzUsuń