czwartek, 21 listopada 2013

Christmas Home Decor- składane Życzenia

Wiem, że czekacie na pracę Enczy,
ale niestety z "przyczyn technicznych" jej publikacja nastąpi w innym terminie,
bądźcie jednak czujni, bo to może być już całkiem niedługo.


Dzisiejsza moja kartka będzie pewnego rodzaju nawiązaniem do prac Ani
pomysł na złożenie papieru zaczerpnęłam bowiem własnie od Enczy,
nie chciałam jednak zrobić kopii jej kartki
(bo po pierwsze to nie wypada a po drugie jest praktycznie niewykonalne),
dlatego postanowiłam, że kartka będzie wieloplanowa,
tak aby każda z jej stron tworzyła oddzielną kartkę 
ale by po złożeniu powstała spójna całość,
efekt wieloplanowego obrazka.

poniżej ujęcia z poszczególnych planów:


plan pierwszy


plan drugi


plan trzeci

Do zrobienia kartki wykorzystałam:
pasek-silent night english words, który teraz jest w PROMOCJI !!!
za jedyne 30 gr.

pozdrawiam


5 komentarzy: