piątek, 30 listopada 2012

Małe choinki - tutorial

Dzisiaj chciałam zaproponować bardzo prosty kurs na małe papierowe choinki.

Zaczynamy od wyboru ulubionego papieru, z którego wycinamy 4 koła. Do wycięcia kół wykorzystałam wykrojniki Spellbinders. Wymiary kół: 5 cm, 4 cm, 3 cm i 2cm. Mogą być różne wymiary, ważne by każde koło było większe od kolejnego o 0,5-1 cm.
Następnie składamy każde koło w sposób pokazany na zdjęciach:
gdy mamy wszystkie koła złożone:
teraz czas na ich połączenie:
i ozdabianie:
Gwarantuję Wam, że robi się ją bardzo łatwo i szybko :)
Małe choineczki również idealnie pasują na kartki świąteczne, tagi czy zawieszki do prezentów.
 Na zakończenie zapraszam na kolejne inspiracje, które już niebawem!

21 komentarzy:

  1. Świetna,będziemy próbować z dziećmi:))


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Thanks for such cute tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweetaśne! Już siadam i działam. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :) dzięki za pomysła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ёлочки, шикарные.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanastyczny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. tak się zainspirowałam, że od razu jak przeczytałam notkę, usiadłam i zrobiłam swoją choinkę :D
    cudna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne , piekne , nadadzą się jako zawieszki do prezentów. Dziękuję za prezencik

    OdpowiedzUsuń